La Castanyada 2019

Avui, 31 de novembre, hem celebrat la castanyada.

Durant el matí, els diferents cicles han desenvolupat activitats relacionades amb la festa.

A la tarda, un any més, s’han reunit tots els alumnes de l’escola per demostrar el bon treball fet a l’àrea d’educació física ballant danses tradicionals i populars d’arreu del món.

Ed. Infantil: “La Volta al món en 80 dies”

P3: Egipte i l’Índia

La Castanyera (popular catalana)

P4: La Xina i El Japó

La Castanyera rokera (versió rokera de “La Castanyera”)

P5: EEUU i  Anglaterra

La rumba de les castanyes (El Pot Petit)

Cicle Inicial: “Les aventures de la Tina Superbruixa”

1r: “Aventura espacial” i “La màgia del circ”

Gopher Mambo

2n: “La Tina Superbruixa i els pirates”, “La Tina Superbruixa i els vikings” i “La Tina Superbruixa i els Indis”

Le diner de cons (Vladimir Cosma)

Cicle Mitjà: Jules Verne

3r:”Viatge al centre de la terra” i “L’illa misteriosa”

Osú (Radio Tarifa)

4t: “5 setmanes en globus” i “20000 llegües de viatge submarí”

Mig amic (Peret)

Cicle Superior: Les aventures d’Indiana Jones

: “ET” i “Nit al museu”

Crazy little things

: “L’ Indiana Jones i el temple maleït” i “L’Indiana Jones buscant l’arca perduda”

Ball dels dimonis de Massalfassar (Popular Valenciana)

Com podeu veure, el noms de les classes responen al centre d’interès d’aquest curs a l’escola: “La lectura és una aventura!”.

Després, per classes, tots han pogut gaudir d’unes castanyes molt nutritives ideals per agafar força per un merescut dia de descans.

Volem agrair a l’Associació de Familiars d’Alumnes (AFA), el seu suport en aquesta celebració i la preparació de totes les castanyes.

També volem agrair  el suport de la gent gran dels Casals de Dosrius que han col·laborat en el bon desenvolupament de la festa.

Tot ha estat possible gràcies al suport logístic de l’ajuntament i al bon tarannà i col·laboració de les famílies.

Recull fotogràfic matí

Recull fotogràfic tarda