Bon Nadal i Bones Festes

Avui tanquem la primera part del curs; un curs marcat pels canvis.

Hem iniciat un nou projecte amb moltes ganes i il·lusió.

Som una escola jove, però som molt conscients del nostre origen i no defugim d’un passat que està molt present en el nostre ADN.

Som l’escola de Dosrius, una escola pel poble, una escola del poble. Ens sentim orgullosos de ser una escola pública, catalana, plural i democràtica.

En aquesta nova etapa ens volem obrir més a les famílies i al poble perquè entenem que tenim una missió conjunta tots plegats.

Pretenem esdevenir un marc de convivència en què es persegueixi l’objectiu de contribuir a canviar el món.

La transmissió de coneixements ja no esdevé la nostra prioritat. Treballem per ser  un espai on els alumnes desenvolupin habilitats per conviure amb respecte i tolerància.

Us agraïm molt la confiança que en feu i us volem transmetre el compromís per treballar sempre amb esperit de millora i innovació, sense perdre mai de vista el que és més important per nosaltres, les i els nostres alumnes.

Us volem desitjar unes felices festes a totes i tots.

Bon Nadal!

Equip docent