Today we have fun with LOOK OUT!

Avui al matí ha vingut la companyia de teatre  Look Out a l’escola.

L’alumnat d’Educació Infantil, Cicle Inicial i Cicle Mitjà ha pogut gaudir  de diferents obres de teatre en anglès i, a més a més, han participat durant les obres de teatre.

Els nens i nenes d’Educació Infantil han gaudit de l’obra de teatre: Picnic with a Caterpillar. On han après diferent vocabulari sobre el menjar i animals.

L’alumnat de Cicle Inicial s’ha divertit amb l’obra: Birthday Pizza. Han cantat diverses cançons, han après  vocabulari i, a més a més, han après diferents receptes delicioses.

Per últim, l’alumnat de Cicle Mitjà ha rigut i ha gaudit amb l’obra de teatre: The Greedy King and Queen. Han pogut interactuar amb els actors al finalitzar l’obra, ja que els nens i nenes els han fet preguntes sobre la seva professió.