Experimentant a classe

Durant les últimes setmanes, a primer, ens ha donat per fer petits experiments per demostrar les nostres teories. Totes les sessions començaven amb una pregunta: quina és la vostra hipòtesi? És fantàstica la capacitat creativa, la imaginació i la implicació que ha demostrat de l’alumnat per dur a terme les activitats que hem anat proposant. Això, sense comptar la quantitat de coses...
Llegeix més

Padrins Lectors

Aquesta setmana, els alumnes de primer i els de sisè s’han ajuntat per gaudir de la lectura i per fer vincle entre ells. Pels de primer, el seu padrí es converteix en el seu nou model a seguir. Pels de sisè, el seu apadrinat es torna la seva responsabilitat. I tot en un ambient  distès, tranquil i de confiança. Magnífic. Recull fotogràfic
Llegeix més