Comiat del curs 2020/21

Dimarts passat va ser el darrer dia de curs. Per molts infants de l’escola un dels dies més esperats de l’any. Ara ja han començat les vacances! Moments de diversió, de platja, de viatges, de muntanya, d’indrets propers i indrets llunyans, d’anar a dormir més tard, que s’enganxin els llençols al matí i sense tants remordiments fer un cop sec al despertador per dormir 5 minuts més, per gaudir de la família i dels amics, d’una manera diferent de la del dia a dia.

També, però, va ser dia de comiats, o més ben dit de “fins aviats”, als companys, als mestres, als amics, a l’escola… i si normalment ja és emotiu, aquest any amb totes les adversitats que hem superat entre totes les persones que componem aquesta comunitat educativa, encara ho era més!

Vam acomiadar just el dia abans als alumnes de 6è, que comencen la seva nova etapa a l’institut. Un comiat diferent de com l’hem viscut altres anys, però acompanyat de moments emocionants.

I per celebrar aquest tancament, com no podia ser d’una altra manera, gràcies a la col·laboració de l’AFA, vam realitzar una superfesta acompanyada d’inflables gegants al pati! Hem fet un petit recull fotogràfic perquè pugueu al·lucinar com ho vam fer nosaltres!