Bon estiu

Benvolgudes famílies,

Amb el desig que estigueu passant un bon estiu, us comuniquem que a partir de dilluns, 19 de juliol, l’escola estarà tancada a nivell administratiu.

Us volem recordar que aquí, a la web de l’escola, podeu trobar diferents informacions que fan referència al curs 2021-22calendariquotesactivitats extraescolars, etc.

Us demanem que reviseu que esteu al dia de tot plegat i estigueu atents a les noves informacions que puguin anar sortint.

Aprofitem per informar-vos de diversos assumptes:

Pla d’organització pel curs 2021-22

Des de l’equip directiu, seguint les indicacions del Departament d’Educació, s’ha presentat al Claustre Docent i al Consell Escolar el Pla d’organització pel curs 2021-22.

Aquest pla formarà part de la Programació General Anual de Centre i és susceptible a modificacions segons arribin instruccions des del Departament i un cop coneguem la dotació docent i de personal d’administració i serveis pel curs 2021-22.

Al setembre us informarem sobre el funcionament del centre i els tutors dels vostres fills i filles contactaran amb vosaltres per aclarir dubtes.

Servei de menjador curs 2021-22

El gestionarà la comissió de menjador del Consell escolar de l’escola i signarà contractes amb una durada màxima de dos cursos.

Enguany ha signat un contracte per el curs 2021-22 amb l’empresa Serhs Food Educa.

Per fer la inscripció i conèixer el seu funcionament, heu d’entrar a l’apartat sobre el menjador de la web.

Beques escolars curs 2021-22

Com ja sabeu, el passat 1 de juliol era la data límit per pagar la quota escolar pel curs 2021-22.

Com cada curs, l’ajuntament de Dosrius, impulsa les beques de material i transport per a famílies amb fills i filles en edat escolar. (Data límit 13 de setembre)

Enguany, s’hauran de presentar les sol·licituds mitjançant cita prèvia a l’ajuntament de Dosrius. Per tant, tothom que hagi de presentar una sol·licitud haurà de trucar a l’ajuntament i demanar hora (93/791.80.14), o fer-ho a través del següent enllaç.

El 13 de setembre no es repartirà material escolar als alumnes que no hagin pagat un 50% de la quota o presentin un resguard d’haver sol·licitat la beca escolar.

Casal de setembre de l’AFA

Des de l’AFA s’organitzarà un casal, a l’escola, de l’1 al 10 de setembre. Aviat us farem arribar la informació sobre el seu funcionament, preus i inscripció.

Descanseu, passeu-ho bé i recordeu que una postal o mail des del lloc de vacances sempre seran ben rebuts. Ens agradaria, com ja és costum, fer un recull fotogràfic sobre l‘estiu de tots els membres de la comunitat educativa i poder-lo publicar a la web a l’inici de curs.

Si teniu cap consulta, dubte o necessitat de posar-vos en contacte amb nosaltres, envieu-nos un correu electrònic a escola@escoladedosrius.cat (Revisarem el correu setmanalment)

Ens retrobem al setembre

Bon estiu!