Iniciem un nou curs

Benvolgudes famílies,

El dilluns, 13 de setembre, iniciarem el curs 2021-22 de forma presencial.

Ho fem amb molta il·lusió i amb moltes ganes de seguir millorant i creixent com escola.

Enguany recuperarem, sempre ajustant-nos a les indicacions que fixen les autoritats sanitàries, un gran grau de normalitat.

Volem que l’alumnat es senti protagonista de la seva educació i implicar-vos molt més a les famílies.

Aquest estiu, l’ajuntament, l’AFA i l’escola han fet importants inversions perquè això sigui possible:

• S’ha pintat gran part de l’interior i exterior de l’escola, sanejant les instal·lacions i establint un marc més estètic on desenvolupar l’acció educativa.
  • S’han renovat les 4 aules de P4 i P5 per convertir-les en espais més polivalents que permetin desenvolupar una acció educativa més globalitzada i flexible en línia amb el projecte d’escola.
  • S’ha completat el desplegament digital de l’escola, iniciat el curs 2014-15. Ja som on volíem i en el procés hem ajudat a 6 escoles amb els nostres equips antics.
  • Amb el canvi d’empresa de menjador, l’AFA i l’escola, han pactat una important inversió amb l’empresa gestora per renovar tot el mobiliari del menjador, convertint-lo en un espai més agradable, transformable i educatiu.
  • Dins dels actes de la festa major de Dosrius, l’ajuntament ha volgut reconèixer l’exemplar comportament de les nenes i nens del municipi, amb tres murals, un a cada centre educatiu, confeccionats per l’artista local Jordi Zaragoza. Estem segurs que us sorprendran.

Com escola volem agrair a l’ajuntament, l’aposta clara per l’educació al municipi i alhora volem reconèixer el treball excepcional i, sovint poc reconegut, de la brigada municipal, que s’ha bolcat en tot el que se li ha requerit.També us volem donar gràcies, famílies, per arribar, mitjançant l’AFA, allà on mai podríem arribar com escola.

Aprofitem per informar-vos de diversos aspectes:

• Des de l’1 de setembre l’escola està oberta administrativament.
  • Us adjuntem el Pla d’organització pel curs 2021-22. (Recordeu que és un document subjecte a canvis segons l’evolució de la situació epidemiològica i les instruccions de les autoritats).
  • Per l’estat de la situació epidemiológica de la nostra zona, començarem el curs amb l’ús de mascareta obligatori a primària.
  • Els tutors dels vostres fills contactaran amb vosaltres, via correu electrònic, abans de l’inici de curs perquè tingueu el seu contacte.
  • Per evitar l’ús de les fonts del pati, els alumnes podran dur ampolles d’aigua reutilitzables. (Recordeu que cal marcar-la amb el nom)
  • Us recordem que per poder rebre el material didàctic i fungible i anar a les sortides heu d’haver pagat part de la quota escolar o sol·licitat una beca de material. Si teniu cap dubte, podeu contactar-nos.
  • IMPORTANT: el 13 de setembre és la data límit per sol·licitar les beques de material i transport per a famílies amb fills i filles en edat escolar.
  • Us recordem que cal fer la inscripció al menjador el més aviat possible.
  • Recordeu que encara sou a temps d’apuntar als vostres fills/es a les activitats extraescolars organitzades per l’AFA i altres entitats a l’escola.

Per poder fer ús del servei d’acollida és imprescindible haver omplert el formulari d’inscripció abans del 13 de setembre.En breu us enviarem més informació sobre el funcionament de les  extraescolars i el calendari de reunions de socis de l’AFA.

• Actualització de dades: si heu canviat de domicili, telèfon o correu electrònic, si us plau, informeu-nos a aquest correu: administracio@escoladedosrius.cat
  • Des de l’Arxiu Municipal estan organitzant les Jornades de Patrimoni Europeu.
    Aquestes jornades tindran lloc els dies 9 i 10 d’octubre i consistiran en una conferencia el dissabte i una visita comentada el diumenge.
    El tema escollit enguany son els molins del municipi, sent el Molinot de Canyamars l’escenari de la conferència i el Molí de Can Terrades l’objecte de visita.