La castanyada 2021

Avui, 29 d’octubre, hem celebrat la castanyada.

Durant el matí, els diferents cicles han desenvolupat activitats relacionades amb la festa.

A la tarda, un any més, s’han reunit tots els alumnes de l’escola per demostrar el bon treball fet a l’àrea d’educació física ballant danses tradicionals i populars d’arreu del món.

P3: Tortugues de riu i Taurons

M’agrada la tardor (Popular catalana)

P4: Abelles i Esquirols

La Castanyera roquera (Versió roquera de “La Castanyera”)

P5: Espígol i Conills i conilles

La rumba de les castanyes (El Pot Petit)

1r: Ecoherois i Rock&Joc

Gopher Mambo (Dansa cubana)

2n: Som veterinàries i Som Esportistes

Le diner de cons (Vladimir Cosma)

3r: Pandes i Lleopard de les neus

Dansa de l’Ós (Pola d’ours)

4t: Jaguars, Koales i Tigres negres

Dansa russa del trencanous (Txaikovski)

: Energia eòlica i Energia solar

Carmina Burana (Carl Orff)

: Biomassa i Energia hidràulica

Ball dels dimonis de Massalfassar (Popular Valenciana)

Després, per classes, tots han pogut gaudir d’unes castanyes molt nutritives ideals per agafar força per un merescut dia de descans.

Volem agrair a l’Associació de Familiars d’Alumnes (AFA), el seu suport en aquesta celebració i la preparació de totes les castanyes.

També volem agrair  el suport de la gent gran dels Casals de Dosrius que han col·laborat en el bon desenvolupament de la festa.

Tot ha estat possible gràcies al suport logístic de l’ajuntament i al bon tarannà i col·laboració de les famílies.