25N: Dia internacional per l’eliminació de la violència vers les dones

Avui 25 de Novembre de 2021, commemorem el “Dia internacional per l’eliminació de la violència vers les dones”. Des de l’escola, hem realitzat diferents activitats: Disposem de diferents maletes coeducadores amb llibres i jocs que ens fan pensar sobre el canvi social que volem i que nenes i nens volem ser lliures i gaudir de les mateixes oportunitats sense estereotips.

Hem treballat contes a les diferents classes i hem reflexionat sobre el respecte com a principal eina contra la violència.

En aquest enllaç podeu veure el manifest al quan ens adherim com a escola.

Cicle mitjà, 3r i 4t, han pogut gaudir avui d’un espectacleKAMISHIBAI, CONTES PER LA IGUALTAT”. Un contacontes ballat basat en el teatre de paper japonès on una narradora molt original, ens ha explicat meravelloses històries d’igualtat perquè totes les persones en siguem per uns instants els protagonistes. “La princesa Carlota”, “La Tortuga Clementina” o “Els elefants blancs i negres” han estat alguns dels contes d’igualtat i respecte que han aparegut poc a poc en escena. Ha estat fantàstic!! Aquí podeu veure un petit recull fotogràfic i de vídeos.

I recordar que volem que totes les accions i actes que es generen al voltant d’aquesta data s’estenguin a tots els dies de l’any. La lluita per una vida lliure de violències és cada dia.