Bones Festes

Avui tanquem una primera part del curs en la qual crèiem que no tornaríem a sentir a parlar de confinaments, quarantenes, PCR i contagis; però, malauradament, durant aquests darrers dies han estat unes paraules que han marcat el ritme de l’escola i de moltes famílies.

Tot i així estem satisfets d’haver pogut enfocar aquest primer tram del curs amb normalitat. La pedagogia s’ha imposat a l’emergència i a hem pogut, sempre amb responsabilitat, tornar a comptar amb vosaltres, les famílies, i ens hem pogut obrir al poble.

El nostre objectiu i desig per l’any que està a punt d’arribar és el de seguir millorant i creixent des del diàleg i la col·laboració. Gaudim d’unes nenes i nens fantàstics que mereixen la millor escola que entre totes i tots formem.

Molt bones festes!

Equip docent

Us deixem un petit recull fotogràfic de com les nenes i nens més petits de l’escola han fet cagar el tió.