1a Festa de primavera

Ja és aquí!  Avui per primera vegada obrim les portes de l'escola per celebrar la festa de primavera. Una festa on tot l'alumnat, famílies, entitats i equip docent compartim un munt d'activitats i a més realitzarem una millora al pati d'infantil. També podeu visitar la mostra que s'ha preparat als passadissos de l'escola i la biblioteca, amb un munt d'activitats exposades dels diferents...
Llegeix més

P3 torna a l’Escola Bressol!

Aquest dijous dia 28 d’abril els alumnes de P3 vam fer la tradicional sortida de primavera. Aquest any ha estat especial ja que les mestres de l’escola bressol ens van convidar a visitar les reformes que van fer al pati. Vam esmorzar i compartir l’estona amb elles i els infants petits que molt aviat formaran part de la nostra escola. Aquí teniu el recull fotogràfic del dia.
Llegeix més