2n visita el Bosc Artístic d’Ernest Borràs

El passat dimarts 31 de maig, l’alumnat de 2n vam anar d’excursió al Bosc Artístic d’Ernest Borràs, a Dosrius mateix.

Va ser una sortida de tot el dia. Feia un sol esplèndid!

La Gemma, la guia, ens va venir a buscar a l’escola i ens va acompanyar fins a la zona on començava el Camí dels retaules de l’Ernest Borràs.

Al llarg d’aquest camí, hi havia 14 escultures que estaven repartides, i que ens va explicar què representaven. Ho vam trobar molt interessant.

Durant l’hora d’esmorzar i l’hora de dinar, també vam aprofitar per jugar en un prat verd que vam trobar. Les mestres i les acompanyants també van jugar amb nosaltres!

Després de dinar, vam tornar al Camí dels retaules, i vam anar investigant totes les escultures amb l’ajuda d’un dossier que ens havien donat a l’escola i que ja el portàvem en una carpeta.

Una de les activitats que més ens va agradar va ser la de crear-nos la nostra pròpia escultura amb elements de la natura (pedres, branques, pinyes, herbes…), i després la dibuixàvem, havíem de dir què representava i quines sensacions ens produïa. Que divertit que és fer d’escultores!!!

Quan vam arribar a la tarda, estàvem molt cansades i a la nit segur que totes vam dormir ben planes!!!

Aquí teniu el recull fotogràfic!