Fem dansa a Argentona amb 3r!

Divendres passat els alumnes de tercer vam poder gaudir de la cloenda del projecte “Fem dansa” en el que participem. Un projecte que impulsa la dansa i la música entre els infants dels cicles inicial i mitjà de primària de totes les escoles del Maresme que hi vulguin participar.

Tot l’alumnat ha participat en una ballada a l’aire lliure oberta a tothom. Nosaltres la vam fer a Argentona, on ens vam trobar amb les 4 escoles d’Argentona: l’Escola d’Argentona, l’Escola Les Fonts, l’Escola Bernat Riudemeia, l’Escola Sant Miquel del Cros, i l’Escola Francesc Macià d’Òrrius.

Va ser un dia ben bonic que vam gaudir molt i a més vam descobrir que tot l’esforç realitzat per aprendre les danses va donar ser el seu fruit, ja que van quedar precioses!

Aquí podeu veure el recull fotogràfic!