Bon estiu

Benvolgudes famílies,

Amb el desig que estigueu passant un bon estiu, us comuniquem que a partir de dilluns, 18 de juliol, l’escola estarà tancada a nivell administratiu.

Us volem recordar que a la pàgina web de l’escola podeu trobar diferents informacions que fan referència al curs 2022-23: calendariquotesactivitats extraescolars, entre d’altres, així com un bon recull de totes les activitats realitzades durant el curs que acabem.

Us demanem que reviseu que esteu al dia de tot plegat i estigueu atents a les noves informacions que puguin anar sortint.

Aprofitem per informar-vos de diversos assumptes:

Tardes de lleure educatiu (Setembre 2022)

En un correu anterior us comentàvem com s’organitzaria l’escola al setembre*.

També us vam fer arribar una autorització per la recollida de l’alumnat si fèieu ús de l’hora de lleure educatiu de 15:30 a 16:30 a càrrec de monitoratge contractat pel Departament d’Educació a través de la nostra empresa de menjador.

• Per fer-ne ús cal omplir aquest formulari abans del 29 de juliol. (IMPORTANT)
    • Cal indicar els dies concrets en que es quedarà l’alumna/e.
    • Cal omplir un formulari per cada alumna/e.
    • Passat el 29 de juliol només s’acceptarà que s’apunti a aquest servei alumnat que es matriculi nou a l’escola.(Cal fer una contractació pública per assegurar el servei)

Servei de menjador curs 2022-23

Encara no s’ha obert el període d’inscripció. Tan bon punt s’obri us informarem per aquest canal i a la web de l’escola.

Quota escolar curs 2022-23

Us recordem que la a data límit per pagar-la era l’1 de juliol.

• A l’inici de curs no es repartirà material didàctic i fungible a l’alumnat que no tingui pagat el 50% de la quota i cap deute pendent de cursos anteriors.
  • No s’acceptarà com a justificant sol·licituds de beques a l’ajuntament. Només informes de serveis socials.
  • Teniu tota la informació a la web de l’escola.

Inversions i millores estiu 2022-23

Seguint el procés de renovació i millora dels espais del centre aquest estiu es desenvoluparan les següents actuacions:

• Renovació integral del mobiliari i elements de les aules de 1rA, 1rB, 3rA i 3rB.
  • Instal·lació d’aire condicionat al menjador (es va fer al juny) i a les aules de 1rA, 1rB, 3rA, 3rB, 4tA, 4tB, 5èA, 5èB, 6èA i 6èB. Quedant totes les aules del centre climatitzades amb equips inverter que suposen un estalvi energètic important a l’hivern i evitaran les temperatures extremes que sovint es viuen al juny i al setembre.
  • Pintat de la pista poliesportiva i els seus elements fixes.
  • Construcció d’un magatzem doble exterior per a mobiliari i activitat extraescolars.
  • Sistema de projecció per a reunions al menjador escolar.
  • Pintat sanitari del menjador escolar i diversos espais de l’escola.

Calendari curs 2022-23

Finalment els festius locals del 2023 seran el 29 de maig i l’1 de setembre, per tant, disposem d’un dia menys de lliure elecció i hem pactat amb els altres centres educatius del municipi que sigui el 2 de maig de 2023.

Per tant, us actualitzem el calendari respecte al que us vam enviar al maig.

Innovació pedagògica

Us informem que el Departament d’Educació ens ha aprovat les memòries, després de tres cursos, dels programes d’innovació pedagògica “Apadrinem el nostre patrimoni” i “Mòbils.edu”.

Ambdós tenen assegurada la seva continuïtat a l’escola dins del projecte global de poble i entorn conjunt amb l’escola bressol, l’institut i l’ajuntament i en l’estratègia digital de centre.

Aquests dos projectes es sumen als ja reconeguts anteriorment “Tecnologies Digitals per l’Aprenentatge”, “Impuls de la Lectura” i “Xarxa de Competències Bàsiques”.

Enguany l’escola seguirà en els projectes “Xarxa de competències bàsiques” (6è curs), “Xarxa de Comunicació Oral” i “Impuls del Català a les Escoles”.

Tot això es traduirà en un canvi curricular on estrenarem una estructura d’àmbits d’aprenentatge diferent.

Si teniu cap consulta, dubte o necessitat de posar-vos en contacte amb nosaltres, envieu-nos un correu electrònic. Revisarem el correu diàriament al juliol i setmanalment a l’agost.

Ens retrobem al setembre.

Bon estiu!

Equip docent