Quotes

S’estableix una quota general, des de P3 fins a 6è. Tot el material serà a l’escola. Les famílies no hauran de portar res.

La quota inclou diferents conceptes:

• Material fungible: agenda, carpeta, arxivadors, llibretes, llapis, bolígrafs, estoig, pintures, plastilina, vernissos, fulls, fulls de colors, fulls de dibuix, gomets, retoladors gruixuts, pinzells, cartolines, coles, tisores, paper d’embalar, paper de xarol, paper Pinotxo, paper metal·litzat, aquarel·les, eines per modelar plastilina i motllos, punxons, felpes, fang, cinta adhesiva, fundes de plàstic, adaptadors per a escriptura, fotocòpies, enquadernacions, plastificacions, …
  • Material didàctic: Projectes, reprografia, robòtica, llicències digitals, plataformes d’aprenentatge, material audiovisual, ambients, racons, jocs didàctics, llibres de text, quaderns didàctics, eines pedagògiques, materials TIC, diccionaris, instruments, joguines i carpetes d’aprenentatge. (Alguns materials seran d’ús individual de l’alumnat i, en finalitzar el curs, se’ls enduran a casa)
  • Plataformes digitals d’aprenentatge (només a 5è i 6è): Inclou llicències digitals i l’us personal de dispositius digitals: tauleta, chromebook.
  • Sortides escolars: Específiques per a cada curs; s’aproven al mes de setembre.
  • Soci Associació Famílies Alumnes (AFA): Aquelles famílies que no vulguin ser sòcies, hauran de notificar-ho a secretaria i l’import de la quota s’incrementarà en 30€.

La quota de colònies es compatibilitza a part i es fracciona en 2 o tres terminis (novembre, febrer, abril)