Quotes

S’estableix una quota general, des de P3 fins a 6è. Tot el material serà a l’escola. Les famílies no hauran de portar res.

La data límit per pagar-la és l’1 de juliol.

La quota inclou diferents conceptes:

• Material fungible: agenda, carpeta, arxivadors, llibretes, llapis, bolígrafs, estoig, pintures, plastilina, vernissos, fulls, fulls de colors, fulls de dibuix, gomets, retoladors gruixuts, pinzells, cartolines, coles, tisores, paper d’embalar, paper de xarol, paper Pinotxo, paper metal·litzat, aquarel·les, eines per modelar plastilina i motllos, punxons, felpes, fang, cinta adhesiva, fundes de plàstic, adaptadors per a escriptura, fotocòpies, enquadernacions, plastificacions, …
  • Material didàctic: Projectes, reprografia, robòtica, llicències digitals, plataformes d’aprenentatge, material audiovisual, ambients, racons, jocs didàctics, llibres de text, quaderns didàctics, eines pedagògiques, materials TIC, diccionaris, instruments, joguines i carpetes d’aprenentatge. (Alguns materials seran d’ús individual de l’alumnat i, en finalitzar el curs, se’ls enduran a casa)
  • Plataformes digitals d’aprenentatge (només a 5è i 6è): Inclou llicències digitals i l’ús personal de dispositius digitals: tauleta, portàtil o chromebook.
  • Renovació d’espais i mobiliari: L’escola està en un procés de renovació pedagògica que implica l’establiment d’espais més dinàmics, confortables, i polivalents.
  • Sortides escolars: Específiques per a cada curs; s’aproven al mes de setembre.
  • Soci Associació Famílies Alumnes (AFA): Ser associades a l’AFA permet a les famílies participar d’activitats a l’escola, acompanyar-nos a les sortides i col·laborar en diversos aspectes. La família no sòcia, haurà de contractar una assegurança per participar-hi.

Les colònies i la natació pels alumnes de 2n, es pagaran apart al segon trimestre.

Import de la quota:
  • Alumnat de P3 a 4t
    • 220 Euros quota general primer fill.
    • 200 Euros quota general a partir del segon fill.
  • Alumnat de 5è i 6è (Inclou les plataformes digitals d’aprenentatge)
    • 320 Euros quota general primer fill.
    • 300 Euros quota general a partir del segon fill.
  • Quota solidària
    • Aquest curs afegim la possibilitat de fer un pagament de quota solidària afegint 5€ a la quota general dels vostres fills i filles. Si voleu fer aquesta aportació voluntària només heu d’afegir 5 euros a l’import especificat més amunt.
    • L’objectiu d’aquesta quota és permetre a l’escola assegurar la participació de tot l’alumnat a les sortides, activitats generals i colònies.
    • El fons que es crearà complementarà, a través de la Comissió d’acció social, el treball que es fa des dels serveis socials de Dosrius amb l’alumnat més vulnerable.
Forma de pagament:

El pagament de la quota escolar es realitza via transferència (s’ha de fer constar el quota + cognoms i nom de l’alumne/a)
  • ES18 2100 1684 6802 0012 9160
  • Codi pagament a tercers: 0475708 (Si el demana)
Si teniu problemes per abonar  la quota íntegrament, us podeu posar en contacte amb secretaria en aquest mateix correu (escola@escoladedosrius.cat).